ADS BY NUFFNANG

TRANSLATION

25 March 2010

Sepetang di Tmn Cabaran Putrajaya: 07.02.2009

* abis je kayuhan Cycle Fest sempena Le Tour De Langkawi + Hari Wilayah Persekutuan, Ah Chong ajak kesini.
pertama kali dtg sini, tengok best gak sirkit2 yg ada. masa tu lak tak bawa tayar off-road, aduiiii rugi gilerrr ...
* rider2 lak makin bersemangat buat aksi terbang2 menyedari aku ada bawa kamera hehehehe.
* balik dari sini, terus ke kenduri kahwin Maiza - Ishak di Ampang. Dengan berpakaian utk berbasikal, selamba je dtg kenduri rumah orang huhuhu ...

# Sila klik berikut utk artikel mengenai Taman Cabaran Putrajaya:


Lepas penat sorong basikal tgh2 panas rembang, lepak pondok ni dulu pun besttt ...

Lompatan yg menarik dari bro Kombat

Ini realiti, bukan 'camera trick' tau ...

Lompatan di 'table - top' ...

Gaya mesti 'lebih' terutama kalau ada kamera sedang merakamkan aksi2 menarik

Satu lompatan yang menarik, thumbs up !!

basikal2 mahal, berlatarbelakangkan PICC di kejauhan

Aksi luar kawalan seorg 'rider', wheelie yg tidak terkawal ...

Terbaring kesakitan, akibat dari jatuh berpunca dari tindakan luar kawal semasa melompati sebuah bukit kecil. Nasib beliau takde apa, cuma kesakitan yg amat sangat je

Geng2 Along pun dtg utk memeriksa keadaan mangsa jatuh.

Alang2 dah jumpa, borak dulu le ...


1 comment:

Rixaldo said...

Salam, Hari Wilayah 1 Feb 2009 ler..